Gap menedzsment / interim menedzsment

Tapasztalt szakemberként pontosan tudjuk, hogy mennyire nehéz és hosszú idő olyan adószakértő kolléga kiválasztása, aki mindenben megfelel a társaság igényeinek az adott feladat elvégzésére. A kiválasztási folyamat szerencsés esetben néhány hónap, azonban bizonyos esetekben akár fél év, vagy ennél hosszabb ideig is eltarthat. Természetesen továbbra is el kell látni a napi adózási feladatokat, be kell nyújtani a bevallásokat, támogatni az üzleti területeket, vagy részt venni a folyamatban levő adóvizsgálatban. Ezeket a feladatokat nem könnyű határidőben elvégezni, főleg a nyári szabadságok alatt. Társaságunk segíthet a felmerülő problémák megoldásában.

Az adózási szakértők hiánya jelentős működési kockázatot jelenthet az adózási területek részére. Szakértőink gyors, hatékony és magas szakmai színvonalú megoldást nyújtanak a felmerülő kérdések megoldására.

Társaságunk az ideális jelölt felvételéig – illetve igény szerint ezt követően is – teljeskörű támogatást tud biztosítani adózási területen az alábbi témákban:

  • közreműködünk a tax compliance jellegű feladatok elvégzésében, megoldásában, legyen ez akár analitika vagy bevallás készítés, illetve ezeknek az ellenőrzése,
  • elvégezzük a megfelelő adók számítását, vagy azok ellenőrzését,
  • megválaszoljuk a mindennapi adózással kapcsolatban felmerülő ad-hoc jellegű adózási kérdéseket,
  • igény szerint adószakmai támogatást nyújtunk az üzleti területek részére, 
  • részt veszünk az esetleges adóvizsgálatokban vagy képviseletet biztosítunk,
  • elkészítjük a szükséges transzferár-dokumentációkat, a meglévők esetén megvizsgáljuk, hogy azok minden jogszabályi előírásnak megfelelnek-e,
  • a társaságnál lévő junior adózási szakértők részére szakmai támogatást biztosítunk,
  • a fentieken kívül számos egyéb feladatban is állunk rendelkezésre akár számviteli feladatokat érintő kérdésekben is. 

Szolgáltatásunk megrendelőink számára számtalan előnyt nyújtanak:

  • szakértőink jelentős adózási tapasztalattal rendelkeznek, így a napi feladatokba időveszteség nélkül tudnak bekapcsolódni,
  • a vállalkozás ezen átmeneti időszak sem nélkülözi az adózási szakértőt, 
  • szolgáltatásunkat tetszőleges időre nyújtjuk, fix vagy óradíjas alapon rugalmas konstrukció keretében,
  • a társaság szakértői és vezetői tehermentesülnek, magasabb hozzáadott értékű adótervezési és stratégiai adózási témákkal tudnak foglalkozni, támogatva a felsővezetői döntéseket,
  • szolgáltatásaink angol nyelven is elérhetőek.

Amennyiben szolgáltatásaink megnyerték tetszésüket, az alábbi elérhetőségeken állunk szíves rendelkezésükre.

Ez a weboldal is sütiket használ!
A kényelmes böngészési élmény érdekében sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. A weboldalon megtekintheti az Adatkezelési és Süti Tájékoztatónkat (PDF).
Szükséges:
Az weboldal működéséhez elengedhetetlenül szükséges sütik. Ezek nélkül a weboldalt nem lehet megtekinteni.
Statisztikai:
A weboldal statisztikáinak elemzésével tudjuk weboldalunkat hatékonyabbá tenni, hogy a lehető legmagasabb felhasználói élményt nyújtsuk kedves látogatóinknak. Ezért gyűjtünk statisztikai adatokat a Google Analytics segítségével, amely kizárólag az IP címeket tárolja a személyes adatok közül.
Reklámcélú:
Azért települnek ezek a sütik, hogy a felhasználók számára egyedi ajánlatot, és számára releváns, érdeklődési körébe tartozó reklámajánlatokkal tudjuk megcélozni.